Digital signage

“Signage and beyond”: Digitopia is klaar voor de toekomst

Evolve, een event georganiseerd door Google en Digitopia dat plaatsvond op 23 november 2017, was volledig gewijd aan ontwikkeling. En dat thema was niet toevallig gekozen. Digitopia gaat namelijk met veel vertrouwen het volgende decennium in en wil een ​​sprong voorwaarts maken – niet enkel steunend op hun ruime ervaring met digitale oplossingen en digital signage, maar ook op basis van bewezen innovaties en markttrends. Lees verder » ““Signage and beyond”: Digitopia is klaar voor de toekomst”

Inbound-marketing

Inbound marketing, een strategie die werkt

Het internet heeft de marketingwereld goed door elkaar geschud. Het traditionele marketingmodel – waarbij je klanten aantrekt met advertenties – is voorbijgestreefd. Tegenwoordig moet een merk zich ook online profileren en dat vraagt om méér dan gewoon een website. Het vergt een duidelijk plan en een heldere strategie. Maak kennis met inbound marketing.

Lees verder » “Inbound marketing, een strategie die werkt”

Een queue management kiosk voorkomt lange wachtrijen

De Lindeboom verhoogt klanttevredenheid met schermen en ticket kiosken

De Lindeboom Apotheken zijn een referentie voor kwaliteitsvolle apotheken. De Lindeboom hecht dan ook bijzonder veel belang aan innovatie. Onlangs vernieuwde ze haar concept door komaf te maken met de klassieke opstelling van de ‘oude’ apotheek en resoluut te kiezen voor een klantvriendelijke benadering. Met ruimte voor persoonlijk advies in een warme omgeving.

Lees verder » “De Lindeboom verhoogt klanttevredenheid met schermen en ticket kiosken”

evolve-google

Laat je inspireren door de nieuwste trends in digital retail, schrijf je in voor Evolve!

De digitalisering creëert unieke situaties, maar ook nieuwe uitdagingen en dilemma’s. Hoe geef je je winkels, servicepunten of bankkantoren bijvoorbeeld vorm in het digitale tijdperk? Ga je voluit voor digitaal – met almaar minder fysieke winkelpunten – of hou je vast aan een gemengde strategie? En wat is het geheim om van die strategie een duurzaam succes te maken?

Lees verder » “Laat je inspireren door de nieuwste trends in digital retail, schrijf je in voor Evolve!”

Pepper Robot

Zo helpt Pepper je een handje in de luchthaven, het ziekenhuis of je hotel

De humanoid robot Pepper verovert stelselmatig zijn – verdiende – plek in de retailbranche. Next up? De hospitality-sector, waar altijd nood is aan een helpende hand met kennis van zaken. Een artificieel-intelligente robot is de logische volgende stap na de incheckzuil op de luchthaven en de zelfscanner in de supermarkt. Lees verder » “Zo helpt Pepper je een handje in de luchthaven, het ziekenhuis of je hotel”

Foto: Diarmuid Greene / Collision / Sportsfile

Kunstmatige intelligentie in retail? ‘Pepper’ toont de weg

Kunstmatige intelligentie (‘artificial intelligence’ of AI) is aan een niet te stuiten opmars bezig, en dat wereldwijd. Ook de retailomgeving wordt almaar slimmer. AI maakt het aankoopproces namelijk aanzienlijk aangenamer: denk maar aan de kassaloze winkels van Amazon of aan Google Assistant, een persoonlijke spraakassistent die je makkelijk online bestellingen laat plaatsen. Lees verder » “Kunstmatige intelligentie in retail? ‘Pepper’ toont de weg”

Klaar om uw project op te starten?

Contacteer ons