evolve-google

Laat je inspireren door de nieuwste trends in digital retail, schrijf je in voor Evolve!

De digitalisering creëert unieke situaties, maar ook nieuwe uitdagingen en dilemma’s. Hoe geef je je winkels, servicepunten of bankkantoren bijvoorbeeld vorm in het digitale tijdperk? Ga je voluit voor digitaal – met almaar minder fysieke winkelpunten – of hou je vast aan een gemengde strategie? En wat is het geheim om van die strategie een duurzaam succes te maken?

Lees verder » “Laat je inspireren door de nieuwste trends in digital retail, schrijf je in voor Evolve!”

Foto: Diarmuid Greene / Collision / Sportsfile

Zo helpt Pepper je een handje in de luchthaven, het ziekenhuis of je hotel

De humanoid robot Pepper verovert stelselmatig zijn – verdiende – plek in de retailbranche. Next up? De hospitality-sector, waar altijd nood is aan een helpende hand met kennis van zaken. Een artificieel-intelligente robot is de logische volgende stap na de incheckzuil op de luchthaven en de zelfscanner in de supermarkt. Lees verder » “Zo helpt Pepper je een handje in de luchthaven, het ziekenhuis of je hotel”

Foto: Diarmuid Greene / Collision / Sportsfile

Kunstmatige intelligentie in retail? ‘Pepper’ toont de weg

Kunstmatige intelligentie (‘artificial intelligence’ of AI) is aan een niet te stuiten opmars bezig, en dat wereldwijd. Ook de retailomgeving wordt almaar slimmer. AI maakt het aankoopproces namelijk aanzienlijk aangenamer: denk maar aan de kassaloze winkels van Amazon of aan Google Assistant, een persoonlijke spraakassistent die je makkelijk online bestellingen laat plaatsen. Lees verder » “Kunstmatige intelligentie in retail? ‘Pepper’ toont de weg”

3 manieren waarop een slimme paskamer meer kleren doet verkopen

De slimme paskamer: 3 manieren waarop digital signage meer kleren doet verkopen

Stijlvolle kleding en accessoires aanbieden in je boetiek bezorgt jou als winkelier wellicht evenveel plezier als je klanten. Maar je aanbod is lang niet alles. Je moet namelijk ook aan de winkelervaring denken. Wie zijn klanten een geweldige beleving bezorgt, ziet ze gegarandeerd terugkomen. En daarin speelt het digitale aspect een almaar grotere rol. Wij lichten alvast toe hoe je met digital signage in je winkel je klanten helpt én meer verkoopt. Lees verder » “De slimme paskamer: 3 manieren waarop digital signage meer kleren doet verkopen”

Proximus shop

Je verhaal tot leven brengen met videowalls? Hiermee moet je rekening houden!

Van een televisiescherm in een winkel of op een openbare plek kijken consumenten al lang niet meer op. Maar een reuzengrote videowall trekt onvermijdelijk de aandacht. Overweeg jij om een videowall te laten plaatsen en doorzoek je je computer al op zoek naar een geschikt filmpje? Hold your horses, want een videowall levert pas een geslaagde, allesomvattende ervaring als je rekening houdt met deze 3 aandachtspunten. Lees verder » “Je verhaal tot leven brengen met videowalls? Hiermee moet je rekening houden!”

Wat is narrowcasting?

Wat is narrowcasting? Een dynamische en performante communicatietool!

Narrowcasting (ook wel ‘digital signage’ genoemd) is het tegengestelde van broadcasting en staat voor het verspreiden van informatie op een specifieke locatie en een specifiek tijdstip via vanop afstand beheerde digitale schermen. Zo kun je relevante visuele content communiceren naar een specifiek publiek. Lees verder » “Wat is narrowcasting? Een dynamische en performante communicatietool!”

Klaar om uw project op te starten?

Contacteer ons