Digitopia versterkt team met 2 ervaren toppers!

 

Met Els Minten en Kim Van Houdt haalt Digitopia heel wat expertise in huis, zowel in sales,  retail als in marketing.

Els Minten, ooit gestart bij Arthur Andersen/Deloitte Consulting als duizendpoot in het IT/Telecom-departement zag al snel dat er veel toekomst zat in de Mobiele telefonie. Na een korte passage bij Aurelium, een bedrijf dat zorgt voor IT-gerelateerde totaaloplossingen voor KMO’s, begon Els aan haar carrière bij Proximus in 2005. Al snel werd ze Key Account Manager en deed ze alzo ervaring op in vele klantensegmenten. Of het nu business klanten waren, consumer partners in directe of indirecte verkoop tot buying groups, Els kent ze. Na 16 jaar bij Proximus vond Els de tijd rijp om haar horizonten te vergroten en zich vol enthousiasme te storten op de fascinerende wereld van Digital Signage en alle bijhorende aspecten die de zintuigen dagelijks prikkelen.

Kim Van Houdt, is gepokt en gemazeld in zowel retail als marketing, Na vijf jaar ervaring  als media planner & buyer, zette ze in 2008  als mediastrateeg het merk Aveve op de digitale kaart. In 2013 vervoegde Kim SBS Belgium, waar ze instond voor de commerciële opstart van Play Sports (Telenet) en de verdere commerciële uitwerking van alle SBSzenders, en dit voor grote merken zoals Unilever en Danone. Vier jaar later werd ze Strategic Sales en Business Development Manager Retail bij Clear Channel Belgium. Nadien ging zij aan de slag bij Mood media, wereldwijd marktleider in het optimaliseren van de customer experience en dit op basis van uitgebreid onderzoek in heel wat sectoren zoals telecom, automotive, fashion retail en non food retail. Kim is dan ook de geknipte persoon om Digitopia klanten bij te staan in het optimaliseren van de ‘customer experience’ door een juiste combinatie van muziek, beeld, geur en sociale mobiele technologieën.

Digitopia is bijzonder verheugd met deze versterking van het team en wenst Kim en Els veel succes!

Klaar om uw project op te starten?

Contacteer ons