Over Digitopia

Gebouwd op passie en vindingrijkheid

Digitopia is een jong en dynamisch bedrijf dat zich 100 % toespitst op narrowcasting, ook wel digital signage of digital out of home (DOOH) genoemd.

In 2006 startte Digitopia een digitaal netwerk op in 300 krantenwinkels. Sindsdien breidde de organisatie haar netwerken uit naar een aantal andere segmenten, waaronder gezondheidszorg, openbare diensten, winkels en ketens, de horeca en interne bedrijfscommunicatie.

De oprichters, Sylvie Van de Leest en Jan Bussels, en een bevlogen team van 30 medewerkers werken elke dag weer hard aan digitale ervaringen waarover hun klanten uitermate tevreden zijn en zelfs versteld van staan.

Digitopia is zowel in binnen- als buitenland uitgegroeid tot een toonaangevende aanbieder van hoogstaande digital- signage-, interactieve en mobiele oplossingen. Vandaag kiezen vooraanstaande organisaties ervoor om met ons samen te werken.

“Passie voor innovatie, transparantie en een resultaatgerichte aanpak, dat zijn de sleutelwaarden die het bedrijf en zijn medewerkers kenmerken!”

Elke dag bedienen we onze klanten met knowhow, passie en plezier!

Klaar om uw project op te starten?

Contacteer ons